Lisätiedot
Matkan aikataulu
07.30 tarvittaessa nouto Zeppelin Shell (ilmoita toimistoomme jos haluat täältä kyytiin)
08.00 lähtö Oulun linja-autoaseman tilausajolaiturilta, myös Kuusamontien pysäkeiltä voi nousta kyytiin (ilmoita toimistoomme pysäkki etukäteen)
08.05 Merikoskenkatu P1 pysäkki (noin saapumisaika, bussi voi tulla hieman myöhemmin)
11.00 saapumisaika Pentikille, jossa vapaa-aikaa ostoksiin ja näyttelyihin tutustumiseen
14.00 lounas Himmerkissä, jonka jälkeen lähdemme kohti Taivalkoskea
16.30 – 17.00 (noin) Jalavan kauppa, Taivalkoski
19.00 arvioitu paluuaika Ouluun
Viimeinen ilmoittautumispäivä on lähtöä edeltävänä torstaina klo 12 mennessä, kaksi päivää ennen matkaa.
Liput tulee ostaa ennakkoon netistä Saaga Travelin Matkakaupasta. Paikkoja ei voi varata puhelimitse.
Matkan voi ostaa myös autosta, jos autossa on tilaa. Emme takaa, että kyytiin mahtuu ilman ennakkoon ostettua matkaa.
Minimiosallistujamäärä ja Saaga Travelin oikeus perua matka
Matkan toteutuminen edellyttää minimiosallistujamäärää. Jos matkan minimiosallistujamäärä ei ole toteutunut lähtöä edeltävään torstaihin klo 12.00 mennessä, matka perutaan. Ilmoitamme tällöin matkan osallistuneille matkan peruuntumisesta sähköpostitse ja palautamme maksun kokonaisuudessaan.
Jos minimiosallistujamäärä on täyttynyt ja matka toteutuu, matkan myyntiä voidaan jatkaa myös viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen jos paikkoja on jäljellä.
Asiakkaan oikeus perua jo ostamansa matka
Asiakkaalla on oikeus perua jo ostamansa matka. Jos asiakas peruu jo ostetun matkan viimeistään kolme vuorokautta ennen lähtöä, pidätämme peruutuskuluina 10 euroa ja palautamme lopun maksetusta summasta.
Jos asiakas peruu ostamansa matkan kolme vuorokautta ennen lähtöä tai myöhemmin, ei maksua palauteta.
Suosittelemme matkavakuutusta, joka kattaa matkan peruuntumisen ja matkan aikana aiheutuvat tapaturmat ja sairastumiset.
Maksunpalautukset
Maksunpalautukset tapahtuvat maksunvälittäjä Paytrailin toimesta. Maksu palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Yleensä palautus onnistuu automaattisesti. Jos palautus ei onnistu automaattisesti, Paytrail ottaa asiakkaaseen yhteyttä ja tiedustelee palautustiliä.
Kaikki kuvat: Pentik